Followers~~

Friday 7 October 2011

sUatu pEngeRtian~~

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl




Pertama kali kita berjumpa ,
Tidak kupasti akan tenyata ,
Diriku dipenuhi soalan ,
ku tiada teman...



Aku terlihat insan yang keliru ,
Air yang deras mencermin wajahku ,
Engkau menjelma memberi harapn ,
Menghulur tangan...


Sempena hari mulia ini ,

Aku tersenyum dan mengimbasi kembali ,
Semua yang kerap kita mengadukan ,
Kini jadi bahan rindu yang ku simpan....


Detik masa kini kedengaran ,

Aku mengucap selamat jalan ,
Kepada teman yang sering menghiburkan dengan gurauan....


Bagaikan anak yang bau dilahirkan ,

Titisan mata pun mula mengalir ,
Di simpang jalan kita menyebut kata terakhir...


Sempena hari mulia ini ,

Aku tersenyum dan mengimbasi kembali ,
Semua yang keap kita mengadukan ,
Kini jadi bahan yang ku simpan....


Ku hargai semua yang terjadi ,

Memang nyata takkan ada pengganti ,
Semoga kita bertemu semula ,
Kerana aku yakin engkau akan sentiasa ada ,

dihatiku....





peace no war~~

^_^


fara'es & lily







bajet je lebih dye nie..HAHHAHAH~~~







Thanks For Read !

5 comments:

budak penjara said...

puitis gittu

Niq Nurul said...

yuhuuuu...hohohooho
:)

Unknown said...

wuuu , sedih rase , sobsob

Anonymous said...

sedey ler nurul ,,
rindu kamu nanti :(

Niq Nurul said...

fara e's & lily...
nrul rindu korang
:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...